Babygrej du ikke kan leve uden

Der er mange ting, du og din partner skal have styr på inden baby melder sin ankomst. Om det er første, anden eller tredje gang, du skal være forælder, så er der altid noget nyt du kan lære. Der findes et hav af babygrej, og det kan måske være svært at vide, hvad der er bedst, og hvad det skal bruges til. Der kan også være noget babygrej, som du måske ikke tænker over, kan gøre livet lettere for dig og din partner.

Derfor har du behov for en blespand

Der findes mange typer af blespande, og måske tænker du, hvorfor har jeg brug for en blespand? Men her kan du få svar på hvorfor. Du kender sikkert scenariet. Dit barn har taget omgangssyge med hjem fra vuggestuen, og der er behov for bleskift hele tiden. Den fæle lugt fra gamle bleer spreder sig til mange steder i jeres hus. Her kan en blespand altså være du og din partners redning. Mange blespande holder nemlig alt lugt inde, og du slipper derfor for den cirkulerende fæle lugt, der spreder sig i hele huset. Der findes blespande i mange former, farver, størrelser og prislejer, så der er garanti for, at du kan finde en, der passer helt perfekt til jeres hjem. Hvis belspanden skal stå fremme, kan du med fordel vælge en højere spand, men hvis den skal stå mere gemt, kan du med fordel vælge en mindre spand. Der er mange muligheder, så det vil helt sikkert være let at finde en spand, der matcher jeres behov og hjem.

Den miljøvenlige blespand

Mange af de moderne blespande er lavet af næsten 100% genanvendligt plast, og de gavner derfor miljøet og ikke mindst jeres hjem. Fordi spandene er lavet af plastik, er de super nemme at rengøre, og det kræver derfor ikke meget af din tid. Når dit barn er blevet blefri, kan du tage et smut forbi din lokale genbrugsplads med blespanden, og på den måde, kan den få nyt liv om igen. Derfor kan du altså med super god samvittighed investere i en blespand, og du vil ikke fortryde det!